torstai 20. maaliskuuta 2014

Mitä, taasko muutoksia?

Joo. Mut tällä kertaa ei ole mun syyni :D Päätettiin siirtää meijän Nurari cossit Animeconiin, joten Mimiconin sunnuntaille piti löytää uusi täyttämään aukkoa. Mulla oli sitä perinteistä kykenemättömyyttä valita cossiani, joten pistin Biffen valitsemaan muutamasta mulle cossin ja sain luvan myös yhteen ylimääräseen! Olenpas onnekas!

Morgiana - Magi

Cossiksi valiutui siis Morgiana, pian animessakin ilmestyvä vanhempi versio. Olen nähnyt jo niin monta Morgiana cossaajaa etten koe antavani mitään lisää, minkä takia olen hänen cossaamisesta pidättäytynyt, mutta yhtäkään en ole nähnyt hänen päivittyneestä versiosta. Joten eipä enää haittaakkaan! Odotan neidon cossaamista sangen innolla.

Morgianan sain alkuun muita ennen ihan matskupuutosten takia. Päätin aloittaa propeista, mitkä päädyin tekemään Worblasta.

Metal vessel pohjamaalattuna

Valmis kaulakoru

Olen kovasti odottanut pääseväni tekemään johonkin cossiin koruja. Metal vesseliin pitää tosiaan hankkia maalit ja niiden jalokivet teen itse hartsista mistä toiseen on jo yksi kovettumassa. Tänään myös leikkelin mekosta hameosan, joten Morgiana on oikein hyvästi aluillaan.

Sain myös tosiaan "luvan" tehdä kolmannen cossin Mimiconiin, meinaan me mennään Mikkeliin jo perjantaina ja sille päivälle ois tarkotus asu tehdä ihan kuvien toivossa. Ja pitäähän mun jotenkin saada purettua tätä suorastaan jäätävää Senyuu intoa..

Shion - Senyuu

Että semmosta, maanantaina sain itelleni ostettua suurimman osan materiaaleista cosseihin ja siinä menikin melkein koko palkkani :D Albaan tosin ei ole vielä paljon mitään.. Intokin on taas vähän mitä on kun mulla on vaihteeks joku väsymys päällä ja työtkin painaa päälle, mutta eiköhän se tästä!


2 kommenttia:

  1. Oletkos muualla cossimassa Morgianaa, näin alustavasti?
    Mimiin en pääse, mutta meinaan paria Magi-cossia kesän ja syksyn coneissa käyttää~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ainakaan tänävuonna, kun on jo kaikki päivät täytettyinä suunnitelmilla :> sääli

      Poista