perjantai 29. maaliskuuta 2013

Tuplataggaus

Le fu. Kai se on pakko tästä kirjottaa kun jo pariin kertaa minut tagattiin. Ei varmaan oo ketään kuka tätä ei ois jo kerran kohdannu. Ja teen nyt niin, että vastaan niin ensin Nezun kysymyksiin ja sitten Woodin kysymyksiin..faktat tietty vaan kerran. Because I can.


Haaste
Säännöt
1. Kerro 11 asiaa itsestäsi
2. Vastaa haastajan 11 kysymykseen
3. Keksi 11 uutta kysymystä
4. Haasta 11 uutta bloggaajaa joilla on alle 200 lukijaa
5. Kerro kenet haastoit

> Ammattinimikkeeni on kuva-artesaani, mutten ajatellut koskaan hyödyntää sitä ja etsiä oman alani töitä, koska jos jotain koulun myötä opin niin luovuuttani ei voi pakottaa.

> Mua on sanottu sokeaksi niin kauan kun muistan, nykyään lasien voimakkuus on -7.25 ja -7.00. Aina en kuitenkaan laseja ole käyttäny, vasta ala-asteen lopulla mut pakotettiin käyttämään niitä kokoaikaisesti.

> En osaa elää ilman gamer videoita. Fanitan varsinkin Pewdiepieta ja Cryta ihan saamaristi. En vaan..osaa elää ilman, eiei tule kuuloonkaan.

> Olen tällä hetkellä kaupassa töissä ja kohta tulee vuosi täyteen.

> Olen asunut samalla paikkakunnalla melkein koko ikäni, vaan ensimmäinen ikävuoteni oli Porvoossa. 10 vuotta asuttiin yhdessä talossa ja muutettiin nykyiseen, josta siitäkin tuli 10 vuotta täyteen.

> Rakastan kieliä, varsinkin englantia. Saan ihan hirveet kiksit jos joku puhuu mulle irl englantia, varsinkin jos se on puhujan äidinkieli. Usein myös puhun itekseen ja nimenomaan enkkua.

> Olen hirveän emotionaalinen mikä tulee animeen ja mangaan. Ei ole yhtään harvinaista että oikeasti itken silmät päästäni tms. Hyvin voimakkaita tunteita paikoin.

> Luonteeni dominoivin piirre on epäsosiaalisuus. En yleensä seurustele muiden ihmisten kanssa ja oikeastaan välttelen kontaktien luomista irl. Avaudun ja puhun vain ihmisille keiden tiedän olevan edes lähellä samaa tasoa esmes intressien suhteen.

> Pidän hirveästi väkivaltaviihteestä. Mitä suurempi shokkiarvo sen parempi.

> "Nuoruudessani" roolipelasin hyvin paljon, lähinnä koira ropeissa, 06-11(?? en muista millon lopetettiin herranjumala) välillä. Koko tuon ajan ainoastaan Colordogs nimisessä ropessa sitä pysyi enemmän tai vähemmän aktiivisesti. Sitten lopahti into niin roolipelaamiseen kuin myös koiriin. Vuh.

> Mua on pienestä pitäen luultu aika ajoin pojaksi. Muistan sen ekan kerran kun olin varmaan vielä alle koulu ikänen, että joku kassa täti sanoi minua pojaksi. Varsinkin nykyään aina kaupassa sillon tällön joku erehtyy luulemaan ja tajuaa vasta kun rupean puhumaan :D

-


1. Kuka/mikä olisit halunnut olla edellisessä elämässä?
> En tiedä, olin varmaan laiskiainen.



2. Ensimmäinen toiveammattisi?
> Mikä se semmonen on :DD En muista, vissiin penskana halusin eläinlääkäriksi

3. Lempikoirarotusi/tyyppisi mahdollisten omistamiesi lisäksi?
> Australianpaimenkoira tulee aina olee lempparini owo

4. Haavecossisi jota et koskaan tule tekemään ja miksi?
> Öömm...en tiedä miten tähän vastaa koska kaikki mun ns. haavecossit on semmossia, mitkä nimenomaan pyrin toteuttamaan. En hirveästi haaveile mistään, mihin ei omat rahkeet ns riittäisi. Tai semmossia mitkä ois ylipäätään mahdoton toteuttaa. Mun pää ei oikein tottele sanaa mahdottomuus. Joten en koskaan sano ei koskaan :>

5. Mitä kuului elämääsi viisi vuotta sitten?
> .......HMMM. Mulla on ihan hirveän huono kaukomuisti mitä minäkin ajankautena tapahtui muttaaa... 08.. eli sillon olin valmistumassa ylä-asteelta. Eli eipä muuta kun koulua koulun perään.

6. Miten kuvailisit minua tuntemattomalle?
> Öö? 8D

7. Lempivaatekappaleesi?
> Me like mi harempants

8. Kaksi mahdollisimman toisistaan erilaista lempibändiäsi?
> Mindless self indulgence ja öö....Savant. En tiiä onks tarpeeks erilaisia :D

9. Ketä Disney-prinsessaa cossaisit? [tai muuta kokopitkien piiroselokuvien naispääosaa]
> Kräh köh tukehun juomaani köh. Olen pahis ja otan sen helpoimman oljenkorren ja sanon että Mulan.

10. Kuinka valmistuu sinun arkivoileipä sekä herkkuvoileipä?
> Ruisleipä, siihen ketsuppia ja tonnikalaa, sit uuniin ja nums owo "ruispitsa".

11. Kengänkoko?
> Vaihtelee siinä 40-41 välillä kengästä riippuen.

-


1. Minkä värisiä peruukkeja omistat eniten? 

> Ööö...öööööö.... Aikasemmin mulla oli valkosia eniten, mut nyt oon jo myyny niit pois niin tuota, sanoisin että mustia. Kait.

2. Onko sinulla joitakin cosplayta varten tehtyjä vaatekappaleita (tai no miksei jotain muutakin esim koruja), joita voisit käyttää vapaa-ajallasikin?

> Ennen ajattelin, että tekisin semmossia cosseja mitä pystyis käyttää irl, mutta eipä sitä oikein enää. Periaatteessa osa ois ihan käyttökelposia, mutten syystä tai toisesta yleensä käytä niitä.

3. Mitä teet yleensä samalla, kun teet asuja? Vai keskitytkö vain asujen tekemiseen?

> En yleensä tee muuta, joskus kuuntelen musiikkia samalla.

4. Sarjoissa on usein myös epäinhimillisiä hahmoja, joita ei ihmiskeholla pysty toteuttamaan. Onko sinulla mitään sellaista hahmoa, jota haluaisit cossata, mutta et ihmisyytesi takia voi (esim pokemon)? Kuka/mikä tämä hahmo on ja oletko ajatellut tekeväsi hahmosta jonkisortin gijinka-versiona?
> Ei ole :D Taas tämä, pääni ei tunne sanaa mahdottomuus ja mitä tulee just tyyliin pokemoneihin, ensisijaisesti tekisin niistä gijinka versiot. Mitä nyt tuntuu multa löytyvän suunnitelmista runsain mitoin. Aina löytyy joku tapa toteuttaa tämmössiä jos ne tarpeeksi inspaa.


5. Mitä mummo/pappa hahmoja haluat tehdä sitten, kun olet liian ryppyinen tekemään nuoria ja kauniita teinihahmoja?  ╮(─▽─)╭

> Mä luulen että vanhana kurppana ihan yhtälailla tekisin niitä teinihahmoja ahahaa :DD

6. Jos saisit päättä minkä tahansa maailman kolkan, johon mennä kuvaamaan cosplay-asuja, niin mikä paikka se olisi?
> Ekana tulee mieleen ne paikat, mistä oon nähny kuvia, eli semmossia..öö..paikkoja, missä on useita huoneita missä jokasessa on lavastettuna erinäkösiä taustoja *A* semmonen ois unelma.


7. Minkä cosplayta helpottavan välineen hankkisit itsellesi, jos raha/tila ei olisi ongelma?

> Ehkä jonku sähkösahan, mutta niin minä kuin kukaan muukaan ei mulle semmosta koskaan edes antaisi, olen niin himmee mämmikoura et sahaisin vaan ...jalkani irti.

8. Montako peruukkipäätä omistat, vai omistatko yhtään? Esittele heidät meille!

Joo, yhden omistan! Sen nimi on Basa, Basa on kaunis. Basa on tsundere. Nykyään aika demoni. Varokaa se puree.


9. Mikä asuistasi on niellyt (arviolta) eniten rahaa? (summaa ei tarvitse kertoa)
> En mä yleensä laske paljo mulla rahaa menee cosseihin vaan annan kortin vaan vinkua, mutta arvioisin että ehkä Yukimuraan meni eniten. Ehkä.


10. Montako kertaa olet polttanut näppisi kuumaliimalla leikkiessäsi? Jos et ollenkaan niin montako kertaa olet pistänyt itseäsi neulalla sormeen?
> Kuumaliimaa :D Ahahaha..hhaha..kuumaliimaa. Vihaan sitä tököttiä. Mut joo, en kertaakaan. Neuloilla itteäni olen kyllä puukottanut useaankin otteeseen, etten edes pysy enää laskuissa.


11. Hamstraatko turhaa tavaraa nurkkiisi, koska ajttelet "no tätä saattaa joskus tarvita jossain cossissa"?
> En oikeestaan.

-

Omat kysymykset:

1. Miksi cosplayaat?
2. Jos saisit rajattoman budjetin ja taidot, minkä cossin tekisit?
3. Unelma peruukki?
4. Minkälaisia hahmoja suosit cosseinasi?
5. Minkälainen hahmo olisi semmoinen, mitä et missään tapauksessa cossaisi.
6. Lempi vuodenaika?
7. Jos saisit minkä tahansa eläimen lemmikiksi, minkä valitsisit?
8. Lempi materiaalisi?
9. Mihin maahan menisit coniin jos pääsisit sinne ilmaiseksi?
10. Lempi hedelmä?
11. Minkä vuoksi olisit valmis myymään sielusi saatanalle?

Ja nämä otuksen päätin tagata koska pistetään nyt sitte paha kiertämään, jos vaikka hekin olisivat tuplataggauksen uhreja. (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧♪ :・゚*✧: ♪ *:・゚ *:♪ ✧ En muuten kuollakseni jaksa kaivaa 11 joten otan vaan randomin määrän, haters gonna hate.

BiffeZeroValkoinen SamuraiChirukaYamasukkaJuusto,


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti