torstai 3. heinäkuuta 2014

Animen suunnitelmia maybe

Mulla on jotenkin tosi jähmeä fiilis päivittää mun blogia, pahoittelut siitä. Varsinkin mielenkiintoni minkään wip sisällön saamiseen on aika olematon, joten mitään kuvia cossien edistymisestä ei pahemmin ole. Ne vähät mitä ikinä jaksan ottaa on lähinnä nopeita kännykkäotoksia mitä ehkä spämmin korkeintaan twitteriin. Jotenka blogi on kaiken muun alla jäänyt vähemmälle huomiolle.

Mutta kai sitä edes ensviikolla olevan Animeconin suunnitelmia voisin tännekkin pistää kerta tämä blogi on yhä olemassa.


Lauantaille on siis luvassa Ho-oh gijinka Pokemonista, paricossina kun Biffe tekee omasuunnitteleman Lugian. Tosin hirveästi ei meitä yhdessä conipaikalla näissä nähdä hillumassa, sillä Biffe istuu taidekujalla ja minä sitten itekseni sooloilen conissa. Suunniteltiin tekevämme nämä jo yli vuosi sitten, mutta sillon mulla oli vielä eri design, minkä nyt sitten vaihdoin tähän koska kyseisen taiteilijan gijinkat on rakkaus. Tietty olen taas ottanut omia taiteellisia vapauksia yksityiskohtien ja kankaiden värien jne suhteen, mutta pääasiassa kuitenkin tällä mennään. On muuten nätein cossi mitä olen vielä tähän asti joutunut tekemään.

Sen verran palaan tuohon sooloiluun vielä, että jos kukaan tätä blogia enemmän tai vähemmän seuraava on koskaan pohtinut, et hei vois jopa jutella mulle conissa, niin nyt jos koska on sille hyvä hetki kun hiihdän yksin pitkin conikäytäviä. Saatan näyttää kiireiseltä, mutta uskokaa pois, juttelen uusien ihmisten kanssa enemmän kuin mieluusti uvu ja yritän parhaani mukaan olla olematta vaikeasti lähestyttävä nolo ihmisperse :D (Ja menkää tervehtimään Biffeäkin taidekujalle ja ostamaan siltä kissoja).

Sunnuntaille sitten onkin viimein aikaisemmin Mimiconiin suunniteltu Rihan Nurarihyon no Magosta. Siitä on tullut jotenkin ihme perseilycossi minkä brutaalisti pistin osittain Biffen tehtäväksi, koska en vaan itte ehdi (viitti) sitä kokonaan tehdä aka pistin sen maalaamaa mulle raitoja. Tämäkin on siis paricossi ja Biffellä itellään tulee olemaan Nurarihyon. Oli kyllä lähellä, etten edes aikonut vaivautua tätä tekemään, viimestään siinä vaiheessa kun vittuunnuin kangaskaupassa kun mitään hyvää vihreää ei löytyny sitten millään...kunnes törmättiin ihan sopivan sävyiseen SILKKI kankaaseen..Okei ei se niin hirveeltä näytä mut joo, en suhtaudu tähän cossiin mitenkään vakavasti.

Animussa nähdään sitten o/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti