torstai 12. tammikuuta 2012

Kiukuttelu kannattaa

Vau kappas, en ole hermoromahduksen partaalla vaikka con on..ylihuomenna, 45minuutin päästä huomenna. Tämä siis tarkoittanee sitä että sain kaiken ajoissa valmiiksi, mikä on ihme mutta samaan aikaan tiedän kyllä että kaikki tulee kyllä tehtyä kun vaan niin päättää (tai mun tapauksessa kiukuttelen ja saan vapaaehtoista orjatyövoimaa). Oikeestaan päivitän nyt etukäteen vaan koska satuin innostumaan kameralla leikimiseen, mikä tarkoittaa ihan kauheelaatusia pikelimössökuvia on luvassa.

Miksi aina se cossi, mille on ehkä se suurin itsevarmuus että tämä tulee toimimaan, meneeki sitte lopulta niin et se on se mitä eniten vihaa. Mulla oli suuret toiveet Garekin suhteen, koska tottakai sitä tahtoo kaiken menevän hyvin asun kohdalla, mikä hyvin toteutettuna näittäs pirun hyvältä silmässä ja ois sellanen muutenki käyttökelponen kangasmötkäle. En vihaa tota takkia niin paljon mitä vihaan Okia, mut ...en ole niin innoissani siitä kuin tohtisi. Isoin ketutus on ton vaaleemman sinisen sävyvalinta, se on aika helvetin kamala ja liian tumma, mutten tyhmänä tajunnu kankaita ettiessä et sellanen vaaleen farkunsininen ois ollu miljoona kertaa parempi valinta. Jälkiviisaus oi olet taas läsnä. Ja en ihan oo kikseis tosta karvastakaan, se on niin kevyttä höttöä, mut sille ny ei mahtanu mitään ku harmaata tekokarvaa ny ei muuta löytyny, tarpeeks paljoo ja halpaa.

Olin laiska ja otin lattiakuvan......näyttää siis nii edustavalta

Sit toinen asia mitä kiroan on ihan oma pituuteni, olen pätkä....tai no, näytän ainaki. Ja olen saanut nyt täs taas todeta, ettei pitkät takit oo mun juttu. Tulee sellanen ...lapsekas olo ku on polviin asti ulottuva makkarankuori takki. Takki ois niin edustavampi pitemmällä ihmisellä jo ihan mallinkin takia, koska eniten mua hämää noi taskut. Ylä- ja alataskujen välit ois pitäny olla paljo pitemmät, mut vähän vaikee sitä nostaa ku koko hirviön pituus ei voinu tosta venyä. Toki pienemmät taskut ois voinu olla, mut sen vittumaisen väännön jälkeen oltiin valmiita jo polttamaan ne maantasalle.

Sisätaskut on jotain niin HHNNGG sellassia koskaan tekemättömälle...

TL:DR, taskut on se pahin ongelma ja muuten takki on ihan jees, ei niin megafail et itkisin sunnuntaina. Onneks. Mä varmaan nielin oikeesti sen 5 kiloo karvaa joka kerta ku pistin tota päälle, mä jostain syystä pidän suuta auki ku pistän vetoketjua ja syön siinä sit tota jokapuolelta tursuuvaa karvaa....ja kaikkii kiinnosti.

Läppäkovahuivi mikälie suoraan kiukkulandiasta

Olen kiukutellu paljon tosta huivista ja sitähän se olikin ihan loppuun asti. Se oli kamalaa tehdä, koska kaavat kusi. Läpät o vähä liian isot ja..muutenki koko kasa on turhan liian massiivinen. Mut taas sanon, ettei se niin kamala ole ottaen huomioon mitä kaikkea sitä tehdessä tapahtu. Tosta kuvasta puuttuu vielä ne mun tosi fantsut tekonahka remmit mitkä ompelin myöhemmin. Remmit tein vaan harmaasta jämätekonahasta joihin kävi ostamassa solkia (mitä muuten on haasteellista löytää). Sai esimakua nahan ompelusta ja sanon että.....me not too exited. Soljet on kultasia koska muita ei löytäny.


No mutta, itse Squalo onkin paljon positiivisempi tapaus. Sanoin etten pistä siitä mitään muuta ku shoottikuvia, mut valehtelin. Olen harvinaisen tyytyväinen lopputulokseen ja tossa pari päivää sitten ku pistin cossin kokonaisuudessaan päälle ja menin peilin eteen, tuli se ihana härö tunne et vau, mä jopa näytän hahmolta. Vahingossa tyköistuvaksi tullu asu oli yllätys, pitää jatkossaki ehkä uskaltaa vetää tiukemmalla linjalla.


Taas superedustava lattiakuva... Squalossa olenkin perin tyytyväinen kaikkeen, paitsi siihen tosi hämärään kämmiin nimeltä kaulus. En tiiä mistä helvetistä seki tuli mut......siinä evos vähän liianki lahjakkaasti. Kaula-aukko on siis PALJAS, vaikka se tosta kuvasta ei näykkään. Onneksi asu on musta ja onneksi omistan ton poolotoppini että voin piilottaa mokoman virheen aika harmittomasti. Mut kyl se silti perfektionistin mieltä kalvaa. Ei voi mitään. Nappeina käytettiin neppareita ihan nappinappien sijaan, koska laiskuus iski. Eikä ne nii pahalta näytä. Tää on varmaan ensimmäinen cossi, missä kämmien määrä on näinki vähäinen. Olen hyvinki itsevarma tän cossin suhteen, vaikka sellanen kiva asia kuin...hahmouskottavuus sitä syökin. Joo, nauran vieläki mun sparkle piilareille, mut minkäs teet.

Hmmm, eipä täs oo jäljel muuta kun propin lakkaus ja sit pitää rueta pakkaamaan. Tulee kauhein aamu ikinä, ku pitää jo ennen kuutta herätä. Hyi en oo aamu ihminen, poden semikroonista aamupahoinvointia. On muuten eka talvella tapahtuva con, joten odotan innolla ja kauhulla mitä tulevan pitää. Liikenteessä ollaan myös harvinaisen isolla porukalla, sillä Biffen lisäksi mukana on Ruisu ja Siv. Joten perinteiden rikkomista on luvassa.

Mä muuten huomasin, et aivan saletisti mä oon toistanu itteeni ihan kerpeleesti aina ku kirjotan uuden postauksen. Mulla on kultakalan muisti ku en muista mistä oon jo kirjottanu enkä jaksa ees vaivautua lukee edellistä, et mitäs oon jo kirjottanu. Haha, sori jos tää on häirinny jotakuta, mä vaan jankkaan itteeni muutenki tosi paljo.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti