tiistai 29. lokakuuta 2013

Frosti shuunnitelmia

Koshka why the fuck not. Olen paska ihminen enkä kirjoita wip postauksia ennenkuin olen saanut asioita valmiiksi ja noh, en ole saanut asioita valmiiksi. Ja kohta on jo Marraskuu, le fu.

"Parempia" postauksia odotellessa saatte lisää ei mitään eli suunnitelmia. Frostbite suunnitelmia kyllä juuri niin. Juuri niitä mitä panttasin kunnes oikeasti alottaisin tekemään niitä ja nyt niitä pitäis olla tekemässä juu mutta en ole edes pahemmin tehnyt Yukin cosseja koska syksy. Ja koska minä en koskaan muutu vaikka kovasti tämmöistä yritän itselleni väittää. Pistetään sitten kaikki kortit pöydälle kun ei kerta muutakaan osata. Itken sitten taas kuukautta ennen coneja että voi perkele kun en alottanut kunnolla ajoissa.

Asiaan siis, Frosti on tällä kertaa kolmipäiväinen, vaikka meidän osalta se perjantai tulee varmasti olemaan vaan muutaman hassun tunnin visiitti. Mutta tottakai sille päivälle pitää myös uusi cossi saada.

Desucon Frostbite perjantai
Kuriyama Mirai - Kyokai no Kanata

Ylläripylläri wipin salaisuus ratkesi, dundundun. Mutta juu, tämä tällä hetkellä pyörivän animun päähenkilöneitokainen salakavalasti vei sydämeni ja koin suuria hämmennyksen hetkiä ku tajusin, että oikeasti haluan cossata tätä hahmoa. Ensimmäinen koulutyttöhahmo, hui kauhia. Olen nyt päättänyt saada mahdollisimman paljon variaatiota cosseihini, enkä anna minkäänlaisten ulkonäköpaineiden tulla tielle jos oikeasti jotain tahdon kanssa cossata. Mikä näkyy aikalailla jokaisessa ensvuoden cossissani enemmän tai vähemmän.

 
Desucon Frostibe lauantai 
Shahrazad Al-Rahman - Trinity Blood

Vuosikausien takainen haaveeni tapahtuu ;;_;;. Shahra on varmaan lempi naishahmoni ikinä ja olen haaveillut hänen cossaamistaan siitä asti kun koko harrastusta olen aloittanut. Mutta sattuneesta syystä mulla ei ole koskaan ollut pienintäkään uskallusta niin tehdä. Shahra on niin äärimmäisen naisellinen, mitä minä en ole, mutta kuten totesin aion heittää itsekritiikin nyt jonnekkin minne aurinko ei paista ja toteuttaa haaveitani välittämättä, sovinko ulkonäöltäni hahmolle hyvin vai en. Kyllä tässä mennään silti niin mukavuusrajojen yli että vilahtaa, mutta kun aaahh, voiko jotain hahmoa rakastaa tämän enempää.
Teen tosiaan lisäksi tuon talvitakin ja nimenomaan näistä syistä halusin Shahran talviconiin tehdä. Toivottavasti en tule katumaan päätöstäni, nyt on semmossesta feelscossista kyse, että vihaan itseäni ikuisesti muuten :D Toisaalta olen äärimmäisen innoissani siitä saanko itsestäni muunnettua näinkin naiselliseksi.

Desucon Frostbite sunnuntai
Abeno Sousei - Donten ni Warau

Feelscossit senkun jatkuu. Joku ehkä vuositakaperin Vinku sai mut lukemaan kyseistä mangaa ja voi helevetti kun Mouru oli ihan myyty. Kemuri on nyt ehdottomasti lempimangakoitani ja hänen tyylinsä ja sarjansa saa mut aina niin jonnekin tynnemyrskyjen partaalle ettei tosikaan. Alunperin suunnittelin tekeväni Soramarun aka päähenkilöpoitsun, mutta se sitten vaihtui Souseiksi jossain vaiheessa, koska mua himotti ja himottaa ihan hirveästi tehdä univormu. Erityisesti Kemurin suunnittelema koska ahhh. Kemurin hahmodesignit on liian ylivertoupeita. Ja Sousei tuo pitkästä aikaa vähän vakavempaa ilmettä, olen ollut tämän vuoden liian heuheu derp, että pitää sitä jotain vakavempaakin hahmoa yrittää tehdä :D Tämä on paricossi Biffen kanssa, se tekee Tenkan, koska olen natsi ja pakotan. Ehin jo toivoa että ovelasti Dontenin anime alkaisi talvikaudella, mutta tuskin ehtii vielä tulemaan. 

Tämmönen kokoonpano tälläkertaa. Jotain uutta, jotain vanhaa ja jotain tuntematonta.

Selvästi ensivuoden teema

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti