lauantai 14. kesäkuuta 2014

Tuskainen Desulauantai

Ihan aluksi haluan sanoa, että voi luoja mä nukun nykyään hyvin coneissa, kun olen ruennu ottaa mun oman tyynyn mukaan ja käytän korvatulppia. Varsinkin jälkimmäistä suosittelen.

Mulla oli jotenki tosi..pahaenteinen ja epämiellyttävä fiilis jo entuudestaan Desun lauantaista, enkä suoraan osaa edes sanoa miksi. Ehkä koska BRSän päälle laittaminen hirvitti. Luulin myös, että niin paljastavassa cossissa ei lauantain ylitukala ilma ois tuntunu niin pahalta, mutta näin ei todellakaan ollut. Se jäätävä lämpö ja ihan hirveät kengät aiheutti sen, ettei ollut energiaa oikein mihinkään.

Kuvat on napsinut Biffe, muokkaus omaa käsialaa

BRS oli varmaan hankalin cossi pitkään aikaan ja se myös verotti siinäkin mielessä conipäivän fiilistä, kun ei oikein voitu tehä mitään. Ei päässyt ohjelmiin eikä myyntipöytäsaliin, koska en pystyny istumaan peräsimeni takia tai liikkumaan missään vähänkään ahtaammassa tilassa. Joten päivä kului lähinnä vaan epämääräisenä koomaamisena, kisoja sentään mentiin kattomaan, mutta niistäkin vaan ECC osa koska haluttiin ehtiä käymään kaupassa ja tietty shootaten.



Mulle jäi tosi vahvan ristiriitanen tunne, pidinkö edes koko cossista. Loppuun tuli taas niin kiire, mikä näkyi laadun jäätävässä laskussa. Ja kengät, voi kengät. Jotain puoliväliä päivää kävely oikeesti sattui niin paljon, että piti purra hammasta ja sai hädintuskin jalkoja edes liikuteltua, paikoin hyvinki vaan tahdonvoimalla. Aina kummasti tämmöset cossit päätyy aina Desuun.



Ikinä ei ollut conipäivä, varsinkaan Desussa, tuntunut niin pitkältä kuin se nyt tuntu. Helpotus oli suuri kun vihdoin pääsi kitumaan hotellille. Kivut oli näköjään sen verran kovat, et suurin osa mun muistikuvista lauantain osalta on aika blurria....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti